Jordi Molas i Castells és professor universitari, conferenciant i una veu vinculada al món social i a la discapacitat. Després d’una lesió medul·lar l’any 1994, va continuar la seva formació i ha desenvolupat una intensa tasca docent i divulgativa. També ha participat com a conferenciant en centres educatius i entitats socials, culturals, esportives i sanitàries, compartint la seva experiència i reflexions sobre la discapacitat i la inclusió. És també el protagonista del documental Els anys guanyats, que recull la seva experiència vital i la seva vida sobre rodes.
Jordi Molas: “El primer que dic als meus alumnes és que perdeu la por a la discapacitat”
Diplomat en Magisteri (Educació Primària) per la Universitat de Vic, actualment és professor del Grau en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport (CAFE) a la UVic-UCC, i col·laborador en els graus d’Infermeria, Fisioteràpia, Educació Social i Teràpia Ocupacional.
Redactor d’Èxit21. També ha treballat com a presentador del programa de TV3 Per què volen els avions?, el primer programa presentat per una persona amb síndrome de Down. “Vull ser periodista i entrevistar persones. És molt important trencar barreres i que la societat ens vegi com persones normals. Que vegin i aprenguin que som capaços de fer qualsevol cosa, programes, articles… Per aprendre això la societat sembla que encara no està preparada i això ho vull canviar”.
